سید حسین رضازاده (بیوگرافی)

سید حسین رضازاده (بیوگرافی)

۱۱ آذر ۱۳۹۶ 0 موسسه

حاج سید حسین رضازاده (متولد 12 خرداد ماه سال 1339)، موسس کتابخانه دیجیتالی اهل البیت (ع) و  چهره ماندگار حوزه سلامت در سالهای 88 و 91  شهر اصفهان که  هم اکنون تولیت و مدیرعامل مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت علیهم السلام را بر عهده دارد. وی با تاسیس موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت (علیهم السلام) گامی موثر و پویا در جهت رشد و توسعه فرهنگ اسلامی دینی برداشته است. از دیگر اقدامات وی می توان به ساخت  و تجهیز مراکز درمانی بهداشتی از جمله مجتمع درمانی فاطمیه، درمانگاه الامام علی بن موسی الرضا (ع) سجزی و همچنین احداث خوابگاه های دانشجویی متاهلین جواد الائمه (علیه السلام) دانشگاه صنعتی اصفهان  و...اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.ولاددت و خاندان
سیدحسین رضازاده متولد 12 خرداد ماه سال 1339 در خانواده ای روحانی و خداجوی در محله دردشت که یکی از قدیمی ترین محلات شهر اصفهان می باشد، دیده به جهان گشود؛ پدر ایشان، حاج سیدفضل‌الله رضازاده، از سلسله جلیله سادات اصفهان و از شخصیت‌های شاخص و برجسته حوزۀ علمیه که در علومی نظیر ادبیات، هیئت و نجوم، جغرافیا، اقوام شناسی و... به تخصص و تبحر رسیده بود و مادرشان حاجیه‌خانم ملوک دیانی دردشتی که از خانواده های سرشناس و متدین اصفهان به شمار می رفتند.

2. بهره گیری از محضر شخصیتهای شاخص علمی و دینی
پس از گذراندن دوره های ابتدایی و راهنمایی، دبیرستان را به ‌صورت شبانه و فوقِ برنامه در دبیرستان ادب اصفهان گذراند. مقارن با این سال‌ها، درحالی‌که پانزده‌‌سال داشت، علاوه‌ بر تحصیل در دبیرستان ادب، و کار در بازار، از تلمّذ و کسب علم از محضر عالمان و روحانیون نیز غافل نبود. از صباوت و دوران نوجوانی از محضر استادان و عارفان بحق و صاحبان نفوس زکیه بهره جست و در کنار تعلیم و تربیت اسلامی و انسانی مرحوم پدر بزرگوارش، از تعالیم و رهنمودهای بزرگوارانی چونان؛ حاج سید عبدالمهدی آل طعمه موسوی، آیات عظام و حجج اسلام حاج شیخ حسن صافی[1] ، حاج سید احمد فقیه امامی[2] ، حاج سیدحسن فقیه امامی[3]، سید حسین خادمی [4]، سید جلال فقیه ایمانی، حاج آقارضا جزایری، حاج شیخ حسین منصورزاده، حاج آقا فخرالدین کلباسی بهره ها جسته وخوشه های معرفت چیده است و از مجلس درس پرفیض شان "در"ها یافته است.
 


مدیرعامل موسسه اهل البیت
از سال 1381 تا کنون
عضو هیات امنای مجمع خیرین سلامت
از سال 1385 تاکنون
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت
از سال 1385 تاکنون
اطلاعات شخصی
سیدحسین رضازاده
متولد: 12 خردادماه 1339
محل تولد:محله دردشت، اصفهان، ایران
مذهب اسلام، شیعه
ملیت: ایرانی
 پدر سیدفضل الله رضازا ده 
همسر: زهرا پورکاظمی
مادر حاجیه خانم ملوک دیانی دردشتی
فرزندان: سید محمدشهاب الدین، ملیحه السادات، مهر السادات، منیرالسادات
سایت رسمی: http://hossein-rezazade.ir/

 

 

 

3. تشکیل خانواده

آقای سید حسین رضازاده در باره چگونگی آشنایی و ازدواج خویش چنین گفت: با عنایت به سنت الهی و تاکیدات پیامبر گرامی اسلام در خصوص نقش ازدواج در تکمیل ایمان و موفقیت در زندگی و با پیگیری های پدر و مادر بزرگوارمان اقوام و دوستان چندین گزینه متدین را معرفی نمودند که در نهایت با مشورتهای انجام شده و توصیه های حاجیه خانم همایونی (که از دست پروده های فخر زنان اصفهان علامه حاجیه خانم امین) در خصوص ویژگی های گزینه معرفی شده صبیه حاج محمد تقی پورکاظمی که از شخصیتهای متدین و برجسته اصفهان بودند، به ما معرفی شدند.
به همین منظور پس از مذاکرات مقدماتی در نوروز سال 1360 مراسم جاری شدن صیغه عقد ازدواج با حضور حضرت آیة الله خادمی، حضرت آیة الله حاج سید حسن فقیه امامی، پدر بزرگوارم و سایر اقوام برگزار گردید که این نقطه آغاز و انتخاب یک شریک زندگی و یک یار و یاور برای مسئولیتهای اجتماعی برای من بود. از خاطرات شیرین این ازدواج تشرف به محضر حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف تحیة و الثناء و استمداد از محضر آن امام رئوف جهت بهره مندی از عنایات حضرات ائمه بود.از دیگر خاطرات شیرین این ازدواج ولیمه خاصی بود که ظهر جمعه ای در منزل شخصی خود به آقایان حضرات علمای اعلام و جمعی از خیرین و بازاریان متدین داده شد و تابلوی بسیار نفیسی که برگرفته از آیات قرآن پیرامون بحث ازدواج بود و توسط استاد برجسته خط حضرت حجة الاسلام و المسلمین فضائلی که از شخصیتهای برجسته خط در جهان تشیع بودند، جهت مراسم ازدواج به من اهداء گردید. بحمدالله ثمره این ازدواج سه دختر و یک فرزند پسر که همگی آنها از نعمت دیانت و حسن خلق و تمسک به ولات ائمه معصومین و از علاقمندان به فرهنگ قرآن مجید و علوم و معارف اهل البیت «علیهم السلام» برخوردار می باشند
 
وی در کنار تحصیل، مکتب العمار را پایه گذاری کرد که هدف اصلی آن تعلیم و تربیت جوانان و آگاهی آنان نسبت به مسائل اعتقادی و آشنایی با روخوانی و روانخوانی قران مجید بود که به ده شعبه فعال گسترش پیدا کرد و در این کار توانایی خود را در مدیریت مراکز مذهبی فرهنگی نشان داد. وی همچنین از سال 1352 با گام نهادن در مسیر کارهای خیر و عام المنفعه با ساخت مساجد، مراکز آموزشی، مراکز بهداشتی درمانی، خوابگاه های دانشجویی، و حضور فعال در ده ها مؤسسه خیریه عام المنفعه شهر، خدمات ارزشمندی را برای ترویج فرهنگ گهربار و نورانی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به جهان تشیع ارائه داده است.
مؤسس و بنیانگذار موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت 
كلنگ ‌ايجاد ساختمان موسسه در نيمه شعبان سال 1423 هـ .ق(مطابق با سی ام مهرماه 1381) در شهر اصفهان به زمين زده شده، اين ساختمان كه تجهيزات و امكانات مختلف جديد و علمى به همراه انواع هنرهاى تزيينى اسلامى ايرانى در آن به كار گرفته شده است (در سال 1385 هـ .ش) برابر با 1427 هـ .ق به اتمام رسيد و توسط بنيانگذار آقای حاج سید حسین رضازاده وقف شد. 
وقف نامه مؤسسه در 11 ماده و 66 بند به تصویب رسید که حاشیه آن مزین به تقریظ های مراجع تقلید، علما، شخصیت ها و اساتید برجسته می باشد.
هدف اصلی مؤسسه  رساندن آواى دلنشين معارف اهل‌البيت علیهم السلام از فراز گنبدهاى فيروزه‌اى شهر عالمان و فرزانگان علم و معرفت به گوش جهانيان و تشنگان حقيقت اسلام ناب محمدى می باشد.
شايد بتوان گفت که تمام اهداف و خدمات موسسه تحقيقات و نشر معارف اهل‌البيت «عليهم السلام» در منشور اهداف بيان شده است. اين منشور از پنج رأس ذيل تشکيل می‌شود:
• دانش: مبين کتب و منابع اسلامی از جمله: تحقيقات، مقالات و تمام اطلاعات و منابع متنی، صوتی و تصويری اسلامی
• دانش-مند: مبين علماء و دانشمندان اسلامی از جمله: مولفين، محققين، انديشمندان و متفکران اسلامی
•  دانش-گاه: مبين مراکز يا پايگاه‌های اسلامی از جمله: مساجد، مدارس، حوزه‌ها و دانشگاه‌های اسلامی
• دانش-جو: مبين دارنده سوال، کسی که مايل است برای پرسش‌های خود، پاسخ مناسب دريافت کند.
• حق‌-جو: مبين تشنگان حقيقت و علاقمندان به اسلام، کسانی که يا با اسلام بيگانه‌اند و يا در صدد مطالعه، پژوهش و بررسی اصول و تعاليم اسلامی هستند.
موسسه تحقيقات و نشر معارف اهل‌البيت«عليهم السلام»، با آگاهی به اين مطلب بر آن شده است که با بهره‌گيری از آخرين تکنولوژی‌های بشری، ابزارهايي را فراهم نمايد تا تمام رئوس پنج گانه اين منشور، در هر نقطه از جهان، به سادگی و سهولت، با آرامش و امنيت و با گستردگی و کيفيت، با يکديگر ارتباط برقرار کنند و آن گونه که شايسته و مورد رضايت ولی الله الاعظم حضرت حجت ابن الحسن«عليهم السلام» است به رشد و اعتلای خود ادامه دهند.
کتابخانه [6] ای با قابلیتهای مختلف اعم از جستجو به روش های متفاوت، تا معرفی اثر و مؤلف، امکان فیش برداری و تهیه مجموعه شخصی برای کاربر، همه آن چیزی نیست که هدف می باشد، بلکه مسیری است که تا کنون طی شده است. گرچه کتابخانه، موقعیتی کم نظیر و شاید بی نظیری را برای دریافت اطلاعات و پژوهش در اختیار قرار می دهد، اما لازم بود تا بخشی از اطلاعات موجود در آن مطابق با اهداف مؤسسه پردازش شده، ابلاغ گردد.
لذا پایگاه های جانبی طراحی گردید. 
پایگاه های قرآن  (برترین رسانه مکتوب و دیجیتالی قرآنی کشور در سال 1394) و حدیث پژوهی، یاران انتظار ، غدیر ، رازماندگاری  و دانشنامه اسلامی ، هرکدام به عنوان بازوهای کتابخانه و پرتال اصلی  می کوشند تا ابعادی از فرهنگ غنی اسلام را نمایانده و آماده بهره برداری کنند.
مرکز داده کوثر نیز مجموعه ای است که اطلاعات را در خود نگهداری کرده و مؤسسه را از سرویس واحدهای مشابه بی نیاز می سازد.
این مرکز دارای مجوزاتی از جمله آگهی تاسیس و روزنامه رسمی ، پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گواهی ایزو  در تولید محتوا، پروانه تأسیس و بهره برداری مرکز خدمات داده اینترنتی ، مجوز فعالیت کتابخانه های عمومی و ... می باشد.
 
وَ تَعاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَ التَّقْوى‏ (مائده،2)
براى دست يافتن به نيكوكارى و پرهيزگارى، به يارى يك ديگر برخيزيد ...
زندگی کردن در اجتماع، دارای پپیچیدگی های خاصی است  و این پیچیدگی ها و درهم تنیدگی ها باعث بروز تنشهایی در اجتماع می شود. بروز تنشها و فشارها در زندگی امروزه باعث شده تا نیاز به کمک های اجتماعی عام المنفعه  در جامعه بیشتر احساس شود و به عبارتی «نهضت خدمت رسانی»  نقشی پر رنگ تر از گذشته را ایفا کند. در این راستا نیز حضور فعال ایشان  باعث شد تا نهضت خدمت رسانی به مردم در عرصه های اجتماعی از قبیل تاسیس خوابگاه‌های خیریه حضرت جواد الائمه علیه السلام ویژۀ دانشجویان متأهل دانشگاه صنعتی اصفهان (فاز اول و مراحل اجرایی فاز دوم)
خوابگاه های خیریه حضرت جواد الائمه علیه السلام 
در سال 1380 باهمت جمعی از خیرین و نیکوکاران و مدیریت حاج سیدحسین رضازاده موجب احداث یکصد و بیست واحد مسکونی و ده سالن چند منظوره با الهام از معماری اسلامی به منظور تسهیل در امر ازدواج و اسکان دانشجویان متاهل دانشگاه صنعتی اصفهان گردید.
به دنبال احداث فاز اول خوابگاه های حضرت جواد الائمه و نقش و کارگشایی این مجموعه در تسهیل امر ازدواج دانشجویان در دانشگاه صنعتی و همچنین تامین مسکن زوج های دانشجویی، مسئولین عالی رتبه دانشگاه در پی احداث فاز دوم این مجموعه برای پاسخگویی به متقاضیان این دانشگاه بودند.به همین منظور در تاریخ 31/5/1396 تفاهم نامه ای فیما بین ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان جناب آقای دکتر مدرس هاشمی و مدیرعامل موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت جناب آقای سیدحسین رضازاده منعقد گردید.
انشاءالله هر کتابی که در این واحدها خوانده می شود، هر سطری که نگاشته می شود و هر برداشتی که در جهت توسعه علم صورت می گیرد قرب الهی را منظور داشته و شایسته محلی باشد که مزین به نام حضرت جواد الائمه علیه السلام است.
و عضویت در هیئت امنا و هیئت مدیره بسیاری از موسسات خیریه (مؤسسه خیریه امام حسین (ع)، انجمن مددکاری امام زمان (عج)، بنیاد دانشگاه صنعتی اصفهان[12] و ...) که کمک های بی شماری را در جهت رفع مشکلات مردمی به دنبال داشته است.
 
سیدحسین رضازاده در طی فعالیت های خود به عنوان عضو هیات امنای مجمع خیرین سلامت استان کشور و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان اصفهان، پروژه‌های عمرانی فراوانی را در حوزه بهداشت و درمان پایه گذاری نمود که از جمله آنها می‌توان به این مراکز اشاره کرد:
 
 
1. احداث ساختمان مجتمع درمانی فاطمیه سلام الله علیها اصفهان[13]
2. احداث مرکز بهداشتی‌ درمانی علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) سجزی اصفهان
3.احداث مرکز بهداشتی درمانی امام‌علی‌بن‌ابیطالب (ع)
4. اجرای نمای شمالی و جنوبی مرکز خدمات درمانی انجمن خیریۀ دیابت اصفهان[14]
5. احداث ساختمان جدید مجتمع درمانی، خدماتی و فرهنگی حضرت قمر بنی هاشم (ع) نجف آباد[15]
6. احداث ساختمان جدید ارائه خدمات درمانی به بیماران تالاسمی
و مدیریت و ساماندهی همایشهایی همچون: اولین همایش تجلیل از خیرین و واقفین عرصه سلامت، انجمن خیریۀ ایثار ماندگار اصفهان، دومین همایش تجلیل از خیرین و واقفین عرصه سلامت، همایش تجلیل از انجمن های خیریه بهداشتی درمانی استان اصفهان و.....
 
 
 
کتب
1. تالیف رساله کارشناسی ارشد تاملی در باب مدیریت اسلامی سیدحسین رضازاده طرح شمایی در ارائه مدلی به منظور تدوین الفباء مدیریت سازمانی، مبتنی بر بعضی از اوصاف حضرت سبحان در آیات کلام الله مجید و روایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می باشد و به عنوان کتابی برای مدیران برتر در دانشگاه های استان در حال تدریس است.
2. کتاب حدیث نیکوکاری در مسیر رستگاری یکی دیگر از آثار تالیفی ایشان می باشد که به عنوان گزارشی مصور از اهم فعالیت های مجمع خیرین سلامت استان اصفهان در دهه گذشته بوده و روایتگری تصویری است از حرکتی ماندگار و تأثیرگذار در جامعه اسلامی به نام نیکوکاری.
مقالات
1.فرایند شکل گیری هوش اجتماعی در سایه عزتمندی
2. جایگاه اقتدار معنوی در رشد و بالندگی فرهنگی شهرها
3.  سیمای وقف فرهنگی در کتابخانه های اسلامی
4. تبیین نقش فطرت در انجام کار خیر
5.تاملی در انجام کار خیر
6. بررسی جایگاه نهضت خدمت رسانی در سوره دهر
7. کاربرد اِلمان های هنر اسلامی در موسسه اهل البیت «علیهم السلام»
 
1. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای دکتر مصطفی معین وزیر علوم تحقیقات و فناوری بعنوان خیر نمونه در امر ساخت خوابگاه های دانشجویان متاهل در دانشگاه صنعتی اصفهان
2. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای دکتر محمد مهدی زاهدی وزیر علوم تحقیقات و فناوری بعنوان خیر نمونه در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه های کشور در تاریخ اردیبهشت 1386
3. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای دکتر محمد مهدی زاهدی وزیر علوم تحقیقات و فناوری بعنوان خیر نمونه در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه های کشور در تاریخ اردیبهشت 1388
4. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای دکتر جعفر توفیقی وزیر علوم تحقیقات و فناوری بعنوان خیر نمونه در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و خوابگاهی دانشگاههای کشور در مراسم چهارمین دوره تجلیل از خیرین آموزش عالی
5. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای دکتر کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فناوری بعنوان خیر نمونه در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه های کشور
6. دریافت لوح تقدیر و نشان حامی سلامت از جناب آقای دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بعنوان چهره ماندگار سال 88 در حوزه سلامت و تقدیراز ساخت مرکز بهداشتی درمانی الامام علی ابن موسی الرضا علیه السلام و همچنین شروع عملیات ساخت مرکز بهداشتی درمانی الامام علی ابن ابیطالب علیه السلام در اولین جشنواره خیرین سلامت استان اصفهان در باغ موزه چهلستون اصفهان  1388
7. دریافت لوح تقدیر در دومین همایش خیرین سلامت کشور در فروردین 1387 از جناب آقای دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آقای سید رضا نیری رئیس ستاد مرکزی خیرین سلامت کشور به عنوان خیر نمونه کشوری در راستای فعالیت های ارزشمند انجام شده در مسیر تامین سلامت 
8. دریافت لوح تقدیر و نشان حامی سلامت در مراسم دومین جشنواره تجلیل از واقفین عرصه سلامت شهریور ماه 1391
 از خانم دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان چهره ماندگار خیرین نیکوکار کشور 
9. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای سید رضا نیری مشاور وزیر بهداشت و دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور  بعنوان مدیر نمونه و همچنین خیر برتر در عرصه سلامت 
10. دریافت لوح تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای علیرضا اعرافی رییس محترم جامعه المصطفي العالميه به پاس ارائه خدمات علمی در فضای مجازی جهت استفاده طلاب علوم دینی و محققین و پژوهشگران خارج از کشور
11. دریافت لوح تقدیر از حضرت آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان به عنوان تاسیس و بنبانگذاری کتابخانه دیجیتالی اهل البیت و همچنین کتابخانه فیزیکی در اولین همایش تجلیل از چهره های ماندگار انجمن ها و کتابخانه های عمومی استان اصفهان
12. دریافت لوح و نشان تقدیر از آقای مهندس منصور واعظی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور  بعنوان کتابخانه نمونه سال و خیر نمونه کتابخانه ساز در عرصه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی 
13. دریافت لوح تقدیر از حجت الاسلام احمد زادهوش رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان و در  همایش اهل قلم
14. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای سید رضا مختاری مدیرعامل اتحادیه تشکلهای قرآنی کشور بعنوان خادم نمونه در راستای ترویج فرهنگ متعالی قرآن کریم.
15. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای حمیدرضا چاکری معاون توسعه کتابخانه¬ها و کتابخوانی به پاس همکاری در برپایی نخستین گردهمایی تخصصی کتابداران بخش کودکان و نوجوانان نهاد کتابخانه های عمومی کشور
16. دریافت گواهینامه پنجمین کارگاه داخلی آموزش برنامه حافظه جهانی از آقای دکتر محمد رضا سعید آبادی دبیر کل کمسیون ملی یونسکو و آقای اسحاق صلاحی رئیس کمیته ملی حافظه جهانی و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران در 22 و 23 تیرماه 1390
17. دریافت لوح تقدیر از  حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید هادی رفیعی پور مدیر مؤسسه الامام الهادی علیه السلام به پاس همکاری در برگزاری کارگاه معارف و متون زیارات معصومین علیهم السلام در سال1390
18. دریافت لوح تقدیر از آقای دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان اصفهان به عنوان خیر نمونه در ارتقای کتابخانه های عمومی در اولین همایش تجلیل از چهره های ماندگار انجمن ها و کتابخانه های عمومی استان اصفهان
19. دریافت لوح تقدیر به عنوان خیر نمونه در عرصه خدمات اجتماعی از آقای دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان در همایش بزرگداشت تقدیر و تشکر از خیرین نمونه توسط استانداری اصفهان
20. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای سید مرتضی بختیاری استاندار اصفهان بعنوان خیر نمونه در سال 1387 در حوزه فعالیت های اجتماعی
21. دریافت لوح تقدیر بعنوان خیر نمونه در عرصه بهداشت و درمان شهر ولایتمدار اصفهان از جناب آقای دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار اصفهان  و جناب آقای مهندس حاج عباس حاج رسولیها  رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان
22. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای دکتر غلامرضا قربانی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان تقدیر و تشکر از اقدامات ارزشمند در خصوص ساخت خوابگاههای دانشجویان متاهل دانشگاه صنعتی اصفهان در تاریخ 14/6/1388
23. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای دکتر غلامرضا قربانی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان بعنوان مدیرعامل خیریه امام جواد علیه السلام در خصوص فعالیت های ارزشمند در دانشگاه صنعتی اصفهان در آستانه برگزاری سی امین سال تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان
24. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای دکتر شاهین شیرانی رئیس دانشگاه و قائم مقام وزیر در استان اصفهان بعنوان خدمات ارزشمند و تاثیر گزار در دوران تصدی مدیر عامل انجمن خیریه امداد و درمان حضرت ولی عصر(عج) اصفهان در سال 1385
25. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای دکتر شاهین شیرانی رئیس دانشگاه و قائم مقام وزیر در استان اصفهان بعنوان خیر و نیکوکار نمونه در امور خیریه بهداشتی درمانی در سطح استان در سال 1386
26. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای دکتر شاهین شیرانی رئیس دانشگاه و قائم مقام وزیر در استان اصفهان بعنوان خیر و نیکوکار عرصه سلامت در سال 1387
27. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای دکتر شاهین شیرانی رئیس دانشگاه و قائم مقام وزیر در استان اصفهان بعنوان خیر و نیکوکار نمونه در پیشبرد اهداف و برنامه های بهداشتی درمانی استان در تاریخ فروردین 1387
28. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای دکتر شاهین شیرانی رئیس دانشگاه و قائم مقام وزیر در استان اصفهان بعنوان مدیر عامل انجمن خیریه امداد و درمان حضرت ولی عصر (عج) دانشگاه در تاریخ فروردین 1389
29. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای دکتر شاهین شیرانی رئیس دانشگاه و قائم مقام وزیر در استان اصفهان بعنوان خیر برتر در امر اعتلای شاخصه های تندرستی در همایش بزرگداشت پیشگامان نظام نوین مالی دانشگا های علوم پزشکی کشور در تاریخ شهریور 1390
30. دریافت لوح و نشان تقدیر از شورای اسلامی شهر سجزی به پاس احداث ساختمان مرکز بهداشتی درمانی الامام علی ابن موسی الرضا علیه السلام  شهر سجزی
31. دریافت لوح تقدیر از ریاست بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود علیه السلام اصفهان حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای مهدی نیلی پور به پاس همکاری با این بنیاد در راستای ترویج فرهنگ مهدویت 
32.  دریافت لوح تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج سید حسن ربانی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به پاس همکاری در برگزاری همایش ملی اصطلاح نامه و کاربردهای آن در محیط الکترونیکی
33.  دریافت لوح تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین آقای جعفر اسدی مدیر مدرسه عالی نوریه و نماینده رئیس مرکز جهانی علوم اسلامی در اصفهان به پاس همکاری با این مرکز
34. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای احمد مقیمی دبیر همایش امینه ی امین به پاس همکاری در برگزاری این همایش که به منظور بزرگداشت شخصیت برجسته مجتهده علویه بانو امین در مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت علیهم السلام
35. دریافت لوح تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر شیخ الاسلامی رییس دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان به پاس همکاری در برگزاری نمایشگاه نشاط و تعالی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در مؤسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت علیهم السلام
36. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای بیژن حاجی علی اکبری مسئول حوزه انجمن های علمی دانشجویی و جناب آقای امیر هلاکویی مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز  اصفهان به پاس اشاعه تعلیم و تربیت در تاریخ 12/2/1390
37. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای احمد سالک کاشانی رئیس هیئت امنای مؤسسه خیریه فرهنگی شهید آیت الله مدرس به پاس تلاش در راه تربیت نسل جوان
38. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای مهندس عباس حاج رسولیها رئیس هیئت مدیره پروژه انبوه سازی مسکن محرومین و آقای مهندس محمد رضا کجانی مدیر عامل رئیس هیئت مدیره پروژه انبوه سازی مسکن محرومین به عنوان خیر در راستای ایجاد مسکن برای محرومان
39. دریافت لوح تقدیر از جناب آقای محمد جواد صدق مدیرعامل کمیته امداد امام خمینی به پاس همکاری در عرصه فعالیت های خیر
40. دریافت لوح تقدیر از سرتیپ 2 پاسدار سید حمید صدر السادات  فرمانده انتظامی استان اصفهان به پاس همکاری در برگزاری اولین محفل انس با قرآن به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی
41.  دریافت لوح تقدیر از  حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج شیخ حمید رضا ارباب سلیمانی مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور  به پاس همکاری با کانونهای فرهنگی هنری مساجد استاد اصفهان در سال 1391
42. دریافت لوح تقدیر از پاسدار مجید صابری  رییس سازمان بسیج مداحان سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به پاس همکاری در برگزاری اولین مجمع عالی نخبگان مدح و شعر استان اصفهان در اردیبهشت 92
43. دریافت نشان خادم القرآنی و تندیس و لوح یادبود در اختتامیه بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور با حضور آقای دکتر ابوالفضل فراهانی، رئیس دانشگاه پیام نور، خانم دکتر لاله افتخاری، رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی، نمایندگان استان اصفهان و جمعی از معاونان دانشگاه پیام نور 
44. اهداء تندیس توسط پژوهشگاه مهندسی شاخص پژوه
45. قاب اهدایی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان به آقای سید حسین رضازاده به عنوان مدیرعامل انجمن خیریه امداد و درمان حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه)
46. قاب اهدایی جامعه خیرین امام محمد باقر علیه السلام به پاس همکاری های ارزشمند آقای سید حسین رضازاده
47. تندیس اهدایی در همایش سیصد سالگی دانشگاه اصفهان در سال 1387
48. اهدایی لوح تقدیر در اولین همایش چهره های ماندگار تبلیغی استان اصفهان بهمن 1389 توسط دفتر تبلیغات حوزه علمیه اصفهان
49. دریافت لوح تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به پاس حضور و خدمات ارزشمند در ستاد برگزاری نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری
50. دریافت لوح تقدیر از سرتیپ پاسدار جناب آقای غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) به پاس گام نهادن در مسیر ترویج فرهنگ گهربار و نورانی اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و راه شهیدان
51. دریافت لوح تقدیر از حاج عباس اوليائی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان اصفهان به پاس تلاش در جهت تحقق آرمان های اسلامی از رهگذر توجه به نسل جوان
 
[14] . ISO
[15] . Internet Data Center (I.D.C)
 

سایت رسمی:  http://hossein-rezazade.ir/

کانال قرآن و حدیث را درشبکه های اجتماعی دنبال کنید.
آپارات موسسه اهل البیت علیهم السلام
کانال عکس نوشته قرآن و حدیث در اینستاگرام
تلگرام قرآن و حدیث
کانال قرآن و حدیث در ایتا
کانال قرآن و حدیث در گپ
پیام رسان سروش _ کانال قرآن و حدیث